سفارش تبلیغ
صبا ویژن


 

 

داسیلوا صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند. 

به گزارش خبرگزاری فارس، داسیلوا دروازه‌‌بان برزیلی که پیش از این با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده و ظهر روز گذشته هم تست پزشکی را پشت سر گذاشت امروز با حضور در ساختمان سعادت آباد قرارداد دو ساله خود را با آبی‌پوشان امضا کرد. 
این بازیکن برزیلی روز گذشته در تمرین استقلال حضور داشت و از نزدیک تمرین آبی پوشان را تماشا کرد.

این گلر برزیلی، دغدغه های قلعه نویی از دروازه را حل می کند؟

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ آلبرتو رافائل داسیلوا گلر برزیلی سرانجام به تهران آمد و به تمرین استقلالی ها رفت. در روزی که بهرام افشارزاده هم سر تمرین آبی ها بود، این گلر با قلعه نویی دستی داد تا شاید مربی آبی ها با دیدن استایل این گلر کمی از دغدغه هایش برای درواه بان کم شود. قلعه نویی که با زاویه ایجاد شده میان او و مهدی رحمتی، به یکباره نتوانست گزینه های ورد نظرش یعنی احمدی، مکانی و حقیقی را استقلالی کند به شاگرد سابقش یعنی فروزان اعتماد کرد. گلری که هم می خواست در تراکتورسازی باشد، هم پرسپولیس و سرآخر سر از تیم آبی پوش پایتخت در آورد. 
این گزینه اما تنها خرید آبی ها نبود و در شرایطی که بعد از درخشش نیلسون در پرسپولیس تب گلر برزیلی در لیگ داغ شده، قلعه نویی هم هایلایت چند گلر برزیلی را دید. انتخاب اولش مشکل شخصی داشت و محکومیتش در برزیل باعث شد نتواند به تهران بیاید اما هایلایت های گلری قد بلند و خوش استایل از همان تیم فلومیننزه نظر مربی آبی ها را جلب کرد. او به حالا به ترهان آمده و قلعه نویی برایش برنامه دارد. گلری که در این هایلایت خوب تک به تک می گیرد، روی توپ های بلند مسلط است و شوت هم خیلی نمی خورد! البته این ها بر اساس فیلمی 3 دقیقه ای هستند که حالا در سایت های ایرانی هم منتشر شده و اینکه او در عمل چقدر از این توانایی ها را دارد، اینکه آیا پاسخ اعتماد قلعه نویی را می دهد چیزی است که در لیگ برتر مشخص می شود.

آشنایی با دروازه بان جدید استقلال

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ چند سالی بود که استقلالی ها دلشان از درون دروازه قرص بود. سید مهدی رحمتی با نمایش های خوبش به چهره محبوب هواداران این تیم تبدیل شده بود و کمتر کسی به فکر پیدا کردن جانشینی برای او بود. اما امسال با رفتن حاجی فتح الله زاده، سید دوست داشتنی آبی ها هم در یک تصمیم غافلگیر کننده راهی پیکان شد تا اولین شاه ماهی فصل نقل و انتقالات در تور تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر بیفتد. بعد از جدایی رحمتی نام هایی چون علیرضا حقیقی، رحمان احمدی، حسن رودباریان و ... به عنوان جدی ترین گزینه های جانشینی او مطرح شدند اما حضور آنها در استقلال به دلایل مختلفی منتفی شد تا امیر قلعه نویی به سراغ جذب محسن فروزان برود. سنگربان جوانی که پیش از این به تراکتورسازی تبریز رفته بود اما در نهایت با فسخ قراردادش تصمیم گرفت استقلالی شود. 
با این حال علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال از جذب یک دروازه‌بان خارجی دیگر در چند روز آینده خبر داد. هر چند هنوز نامی از این دروازه‌بان برده نشده است اما به نظر می رسد او «آلبرتو رافائل داسیلوا» برزیلی است. رافائل 30 ساله است و در حال حاضر در تیم دوم فلومیننزه برزیل عضویت دارد. او تقریبا دو سالی هست که گلر دوم تیم دوم فلومیننزه محسوب می شود اما فیلم بازی هایش در همین زمان توانسته نظر کادرفنی استقلال را جلب کند. 
این سنگربان روز شنبه برای گذراندن تست های پزشکی باشگاه استقلال وارد تهران می شود و در صورت موافقت کادر فنی قراردادش را امضا خواهد کرد. اما جالب اینجاست که پیش از این استقلالی ها به دنبال جذب «برونو فرناندز» دروازه‌بان سابق فلامینگو برزیل بودند 
. گلری که سالها پیش حتی تا آستانه بستن قرارداد با تیم میلان پیش رفت اما اتفاقی عجیب زندگی او را دگرگون کرد. فرناندز در سال 2010 به اتهام قتل نامزدش دستگیر شد و به تازگی دادگاه برزیل به جرم آدم ربایی، قتل و پنهان کردن جسد، او را به 22 سال زندان محکوم کرد، همین مسئله باعث شد که فوتبال این سنگربان بااستعداد به پایان برسد. 

بدون شک موفقیت نیلسون در فوتبال ایران باعث شد که راه برای دیگر سنگربانان برزیلی هم در لیگ برتر باز شود. حالا باید دید که محسن فروزان و رافائل داسیلوا می توانند مثل گذشته خیال هواداران استقلال را از بابت دروازه این تیم راحت کنند و یا خیلی زود مسئولان استقلال به فکر برگرداندن مهدی رحمتی به این تیم می افتند.




تاریخ : یکشنبه 93/5/19 | 4:42 عصر | نویسنده : ALI7 | نظر